Varför? Vem?

2011-02-13 @ 15:43:03
Varför? Ja, varför skaffar man sig en sån här egentligen... ? I mitt fall så är det för att ha ett utrymme om mig och vad jag gör, minst lika mycket för min egen del som för andra.

Vem? Tja, efter 24 år fick jag nog av hålan -where nothing ever changes-, i Bergslagen. Tog mitt pick och pack och flyttade till Göteborg för att plugga till tysk och börja om. Jag sysslar mycket med och intresserar mig för design och har nyligen återigen börjat jobba med min kläddesign som legat på hyllan i ett par år. Nyligen läst grafisk formgivning och gestaltning men ska nu läsa lite på Textilhögskolan i Borås. Pluggar som sagt även till tysk på Göteborgs Universitet. När jag inte pluggar eller jobbar flänger jag troligtvis runt på äventyr i Tyskland eller fan vet vart! Älskar musik, rock'n'roll, nostalgi och, det som antagligen definierar mig som kvinna, nämligen skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback