Galenskaparna på besök

2011-02-23 @ 18:22:15
Ja, i helgen hade jag finbesök från mina gamla hemtrakter. Min bästa väninna och gamla roomie Evo, hyffsat nya bekantskapen Nicole och en gammal trogen vapendragare Lollo. Det blev utgång torsdag, fredag och lördag med en shoppingrunda och afterwork på Bryggeriet på fredagen. Nya skinnbrallor från second hand som såg ut att vara sydda efter min röv - helt perfekta med andra ord! Sen ett gäng t-shirts för en struntsumma som ska få sig en omgång och en Motörheadhoodie för halva priset. Check.

Besöket på Rockbaren i fredags saknar jag ord för, många shots blev det. Stackars bartender... "Ge oss goda shots!" Jäger? "Nej!" Minttu? "Neej!! "Lakrits?" NEJ!" Tequila?" NEEJ!!" "Men vad fan, vad gillar ni då?!?" "Allt förutom det!" Så det blev väl en totalt 20 Fishermanshots iallafall.

Sedan lite otippad efterfest på tidigare obekant håll. Nya bekantskaper är ju alltid trevligt, men jag undrar vilket intryck vi gav egentligen när man ser bilderna så här i efterhand, haha.

Jag hade tänkt göra detta inlägg för tre dagar sedan, men min ork har inte riktigt funnits förens nu.. ni vet hur man blir.

Ska få upp lite bilder på inköpen, kanske imorgon. Nu får det räcker med denna. Nu till gymmet.



På g on the bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback